Kontakta oss

Har du frågor och funderingar eller vill du bara småprata med vår trevliga kundtjänst? Då når du oss oss via telefon och e-post. Du kan också be om att bli uppringd eller använda vår chat. Vi tar till och med emot snigelpost!

illustration

Chatta med oss!

Har du testat att chatta med oss? Vår chatt är bemannad 9–17 på vardagar och vi garanterar snabb svarstid. Klicka bara på "Chatta med oss" längst ner till höger på din skärm (fungerar tyvärr inte på mobiltelefon).

Ring 0771-47 48 49

Vill du prata med vår trevliga kundtjänst? Vi har öppet dygnet runt.

Ring upp mig istället

Samarbeta med oss

Tror du att ditt företag kan skapa framtida affärssuccéer tillsammans med oss? Klicka här nedanför för att få information om samarbeten med Zmarta.

Samarbeten

Skriv ett mail

Maila oss på info@zmarta.se eller använd vårt smarta formulär nedan.

Meddelande skickat

Tack!

Vi återkommer till dig snarast, oftast inom några timmar.

Zmarta

Frågor & Svar

Kan jag låna trots att jag har betalningsanmärkningar eller skuld hos kronofogden?

Självklart kan du det. Vi samarbetar med flera långivare som kan bevilja lån trots betalningsanmärkningar. Har du skuld hos kronofogden kan vi dock inte hjälpa dig med ett privatlån. Däremot finns det möjlighet att vi kan hjälpa dig med bolån om du äger en fastighet och har fastigheten som säkerhet för lånet.

Hur lång tid tar det innan jag får svar?

När du väljer Zmarta ser du resultat snabbt. Direkt efter att du har fyllt i låneformuläret börjar vi ta fram de bästa förslagen utifrån din situation. Om du ansöker hos Zmarta på morgonen kan du till och med få svar redan samma dag.

Vilken ränta och månadskostnad får jag?

Månadskostnaden påverkas av vilken ränta du får, ditt lånebelopp och vilken återbetalningstid du väljer. Räntan är individuell och bestäms utifrån dina förutsättningar. Först efter att du har gjort en ansökan och genomgått en kreditprövning kan vi ge dig besked om vilken ränta och månadsbelopp du beviljas.
Tips: Du kan på förhand räkna på vad din ungefärliga månadskostnad blir genom att använda vår låneuträknare på förstasidan.

Vad våra kunder säger

Här kan du läsa om vad våra kunder säger om oss hos betygsättaren Trustpilot. Vi visar alltid upp alla betyg och omdömen som kommer in för att ge dig en så klar bild som möjligt över vilka vi är och vad vi gör.

  • Snittbetyg från våra kunder: {avgReview} av {totalReview}

    Baserat på {reviews} omdömen

  • Snittbetyg från våra kunder: {avgReview} av {totalReview}

    Baserat på {reviews} omdömen

Våra samarbeten

Zmarta samarbetar med över 20 banker, långivare och försäkringsbolag. På så sätt kan vi se till att du får det bästa erbjudandet med de bästa villkoren. Här nedanför ser du ett urval av våra samarbetspartners på långivarsidan.

Logga in för att komma åt dina ansökningar

Fyll i ditt personnummer för att få ett nytt lösenord

bankid-technical-error

Starta din BankID säkerhetsapp.

Öppna BankID

Åtgärden avbruten. Försök igen.

Det angivna personnumret saknar ett fungerande Mobilt BankID. Ange ett annat personnummer eller kontakta din bank för att beställa ett Mobilt BankID.

Det har inträffat ett internt tekniskt fel i systemet. Försök igen.

Inget svar från mobiltelefonen eller surfplattan. Kontrollera att du har startat din BankID säkerhetsapp och att du har täckning. Följ instruktionerna i mobiltelefonen och försök igen.

Skriv in säkerhetskoden till ditt BankID i din mobiltelefon eller surfplatta och välj Legitimera / Skriv under eller välj att avbryta.

Det har inträffat ett internt tekniskt fel. Uppdatera din BankID säkerhetsapp och försök igen.

Loggar in

Skapar och skickar ett nytt lösenord